(+31) 074 26 61 786 • (+31) 06 51 26 76 46 Ma. t/m vr. 9:00-21:00 uur | Zat. 9:00-16:00 uur Kerkweg 5 • 7626 LP Hertme

Meest gestelde vragen

DE MEEST GESTELDE VRAGEN BEANTWOORDEN WIJ HIER VOOR U:

Welke apparaten kan ik gebruiken met 6 ampère stroom?
Met 6 ampère stroom heeft u 1380 watt. Er zijn waterkokers voor op de camping die 500 watt nodig hebben. Dan houdt u nog 880 watt over. 4 lampjes = 4x 40 watt, koelkastje = ongeveer 150 watt, laptop = ongeveer 65 watt, oplader telefoon = 5 watt.

Moet ik lid zijn van Vekabo?
Wij zijn als camping aangesloten bij Vekabo. Vekabo heeft geen lidmaatschap. Leden van SVR, natuurkampeerterreinen, kleine groene campings, ACSI etc. kamperen ook bij ons en betalen dezelfde tarieven als alle andere gasten.

Komt er een bakker op de camping?
Nee, maar op zaterdag mag u de bestelling doorgeven en dan bezorgen wij uw bestelde verse broodjes op zondagochtend om 8.30 uur!

Is er een wasmachine en/of wasdroger op de camping?
Jazeker, eerst even melden als u hem wilt gebruiken. Wasmiddel zit bij de prijs in. Afrekenen kan voor vertrek.

Moet ik mijn vakantie reserveren?
Als u zeker wilt zijn van een (uitgezochte) standplaats raden wij u aan te reserveren. U mag uw voorkeur aangeven. Dit geldt vooral voor de maanden mei, juni en juli. Wij doen ons best om dit te realiseren, maar kunnen het niet altijd beloven. Als er ruimte is bij aankomst mag u zelf een plaats uitzoeken.

Waarom moet ik bij reserveren vooraf betalen?
Als u zeker wilt zijn van een standplaats, dan raden wij u aan te reserveren. U krijgt dan van ons de zekerheid dat wij voor u een standplaats vrij houden. Wij willen daarvoor graag de zekerheid dat u komt in de vorm van het betalen van uw vakantie. Wij adviseren u gebruik te maken van een annuleringsverzekering. Deze kunt u bij uw verzekeringsagent afsluiten. Mocht u door omstandigheden niet kunnen komen, kunt u de gemaakte kosten bij deze verzekering declareren. Wilt u liever niet vooraf betalen? Dan kunt u enkele dagen voor uw geplande aankomst altijd bellen. Mocht er dan nog plaats vrij zijn, houden wij deze alsnog voor u vrij.

Hoe kan ik mijn vakantie betalen?
Het bedrag voor uw vakantie kunt u overmaken op onze rekening. Bij het reserveren ontvangt u via de mail van ons een bevestiging inclusief de nota. Hierop staan ook onze bankgegevens. Tenzij uw vakantie binnen 1 à 2 dagen start, dan kan het zijn dat wij een andere afspraak met u maken. Om uw reservering te bevestigen ontvangen wij graag 25% van het bedrag binnen 10 dagen na boeking. (Wij mailen u dan een betalingsbewijs). Het resterende bedrag (75%) verwachten wij binnen 7 dagen voor aankomstdatum.
Eventuele extra kosten zoals logees, bezoek, verlenging e.d. kunt u bij vertrek afrekenen.

Kan ik met de pin betalen?
Nee, wij hebben geen pin. (De kosten zijn voor ons te hoog als we maar een half jaar open zijn) Uit veiligheidsoverwegingen hebben wij dus de voorkeur voor de betalingen per bank. Heeft u niet gereserveerd en komt u kamperen bij ons, dan mag u uw vakantie ter plaatse via internetbankieren betalen. Wij beschikken over gratis draadloos internet en hebben van verschillende banken een random-reader.

Waarom moet ons bezoek zich melden en waarom moeten wij voor ons bezoek betalen?
De Köller straalt graag een rustige camping uit en wij weten dat onze gasten dat weten te waarderen. Het melden van bezoek is van belang, wij weten graag wie er “thuis” is i.v.m. calamiteiten. Uw bezoek is ook te gast op de Köller en maakt net als u gebruik van gastvrijheid en faciliteiten van de Köller. Wij hanteren hier het bezoekerstarief van € 1,75 per persoon. Het bezoek of u kan dit met ons afrekenen.

Wat is bij jullie de prijs van een seizoensplaats?
Ten eerste: Op de Köller zijn géén seizoensplaatsen. De reden hiervoor is dat de Köller gaat voor toeristische plaatsen. Hierdoor is de sfeer gezellig en uniek, omdat er weinig afwezigheid is op de camping. (Geen gesloten caravans van gasten die bijvoorbeeld alleen in het weekend komen) Ten tweede: De prijs die wij hanteren voor het kamperen is de prijs die op de site vermeld staan. €19,90 per dag.

Mogen wij de post of de krant laten doorsturen naar De Köller?
De Köller is voor gasten helaas géén post- of bezorgadres. De regionale krant wordt in ons gebied midden in de nacht met een auto bezorgt. Deze verstoort onze nachtrust. Sommige kranten zouden pas de volgende dag (is oud nieuws) bezorgd worden. Wij raden u aan om tijdens uw verblijf de krant eventueel tijdelijk stop te zetten of de krant tijdelijk digitaal te lezen. Online bestellingen en pakketjes gelieve elders laten bezorgen. Uiteraard zijn er altijd uitzonderigen, bijvoorbeeld een verjaardagskaart of een medicijnen-kaart, deze kunt u na overleg wel op De Köller laten bezorgen.

Mag de kapotte parasol, het tuinkussen of luchtbed in de afvalcontainer?
Het antwoord op deze vraag is Nee. Op De Köller scheiden wij k(l)eurig alle afval maar grof vuil (kussens, luchtbedden ed) nemen wij niet in. Wij verzoeken u dit mee terug te nemen naar huis. Alle containers staan k(l)eurig op een rij en hierbij gaan we er ook graag van uit dat u al het huishoudelijk afval netjes met ons mee scheidt! I.v.m. luchtjes en vieze beestjes graag uw afvalzakje dichtknopen!

Wij willen graag op plaats …. staan, is dat mogelijk?
De Köller houdt zoveel mogelijk rekening met uw voorkeurswensen. Bij een kort verblijf is de kans op mogelijk verhuizen/schuiven groter dan bij een langere reservering. Graag begrip hiervoor.

Deze lijst kan ieder moment aangevuld worden met relevante vragen.